Doprava a platba

Doprava

O přijetí vaší objednávky Vás informujeme emailem do 15 minut od odeslání objednávky. Zboží zabalíme a pošleme neprodleně po obdržení objednávky. Při odesílání vás o expedici zboží spravíme e-mailem, ve kterém uvedeme přesnou částku za zboží včetně poštovného, způsobu dodání a čísla zásilky. Odesílání probíhá vždy v termínu uvedeném na hlavní stránce webu.

Cena a způsoby doručení

Vaši objednávku si můžete nechat doručit po celé České republice. Jako způsob dopravy můžete zvolit osobní odběr na partnerském odběrném místě sítě Zásilkovna.


Osobní odběr v síti Zásilkovna

Objednávku si můžete nechat doručit na více než 7 000 odběrných míst v partnerské síti Zásilkovna.

  • Objednávku můžete sledovat online.
  • O doručení objednávky na odběrné místo budete informováni mobilní aplikací, informační SMS nebo e-mailem, od této chvíle máte 7 dní na vyzvednutí.
  • Objednávku můžete vyzvednout díky heslu obsaženém v mobilní aplikaci, informační SMS nebo e-mailu.
  • Lhůtu k vyzvednutí si můžete prostřednictvím SMS prodloužit až na 21 dní.

Převzetí a reklamace – pokud je zjištěna při přebírání zásilky závada, poškození či nekompletnost zásilky, je nutné ihned na místě sepsat s obsluhou výdejny zápis o škodě (obsluha je povinna jej mít u sebe), který podepíšou obě strany a příjemce si ponechá u sebe jeho kopii. Na pozdější reklamace způsobené přepravou nebude brán zřetel!